Muck
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Muck

Dette er en Hogwarts-lignende skole
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lektie, Uge 8, Besværgelser

Go down 
ForfatterBesked
Mr. Sualc
1. års elev, Griff + hjælpelærer
1. års elev, Griff + hjælpelærer



Antal indlæg : 34
Age : 30
Registration date : 28/05/08

Lektie, Uge 8, Besværgelser Empty
IndlægEmne: Lektie, Uge 8, Besværgelser   Lektie, Uge 8, Besværgelser Icon_minitimeMan Jul 07, 2008 2:17 pm

Vandel trådte ind i klassen med en stabel kopper svævende foran sig. "Goddag børn, undskyld jeg ikke har været her de sidste uger" Vandel fik kopperne til at lande på bordet. "Jeg ved I har været kede af, at jeg ikke var her til at undervise jer" Nogen af eleverne begyndte at fnise lidt.

"Nå, ugens emne er kopper, som I kan se har jeg taget en masse kopper med til jer. I skal forvandle disse kopper til et dyr" Der lød små gisp fra nogle af eleverne, andre blev helt blege i hovedet. En pige forest i klassen rakte forsigtigt hånden op. "Ja" spurgte Vandel. Pigen rømmede sig lidt inden hun sagde noget. "Men vi har jo aldrig prøvet det før" fik hun endelig sagt.

Vandel gik hen til hende. "Det er heller ikke meningen det skal lykkedes lige med det samme" sagde han roligt og højt nok til at hele klassen kunne høre ham.

"Jeres lektie til på mandag er at finde den besværgelse, I vil bruge til at forvandle koppen til et dyr med"

"Men vi har aldrig hørt om sådan en besværgelse" var der en dreng bagerst i klassen, der råbte.

"Nej, men I skal også forsøge jer frem" Vandel havde hele tiden forventet dette spørgsmål. "Nå I må hellere komme i gang"

Lektien:
- I skal lave jeres egen forvandlingsbesværgelse.
- En beskrivelse af den.
- Hvad vil du bruge den til.
- Virker den.
- En 6 liniers lang stil, hvor jers besværgelse bliver brugt.


Svaret sendes til mig i en PM!

Svar sendt uden brug af PM vil ikke blive bedømt!

Besvarelsen må først udgives andre steder efter at jeg har givet en karakter på den!
Tilbage til toppen Go down
 
Lektie, Uge 8, Besværgelser
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Lektie UGE 1
» Lektie Uge 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Muck :: Klasser :: Besværgelser-
Gå til: