Muck
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Muck

Dette er en Hogwarts-lignende skole
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lektier til uge 8.

Go down 
ForfatterBesked
Ephera
Lærer
Lærer



Antal indlæg : 5
Registration date : 17/06/08

Lektier til uge 8. Empty
IndlægEmne: Lektier til uge 8.   Lektier til uge 8. Icon_minitimeOns Jul 16, 2008 7:04 pm

Ephera havde sørget for at komme 10 minutter før eleverne kom. Så hun sad bag sit bord på sin stol og legede med nogen underlige kort med forskellige billeder på. Hun var som sædvanligt iført store klodsede støvler, en cowboykjole en sort kappe og store, tykke, runde briller der forstørrede hendes øjne gevaldigt.
Pludselig kom alle eleverne stormende ind i det ovale, mørke rum. Væggene var malet i forskellige farver. Bl.a. orange, mørkerød, lilla og brun. Det høje loft var pyntet med tunge fløjls- og velourstoffer i sort og mørkelilla. Der var en stor pejs og ilden dansede lystigt. Det var det eneste lys der oplyste rummet udover stearinlysene på elevernes pulte.
Eleverne satte sig ned og betragtede lokalet. Ephera gik til sagen med det samme. "Mit navn er prof. Anfe og jeg er jeres lærer i Spådom. Jeg tager faget meget alvorligt og håber at i også gør det. Derfor forventer jeg seriøse, detaljerede, lange og flotte lektier. Jeg håber at det ikke er for meget at bede om." sagde hun muntert og fik en en masse bunker med kort til at svæve ud til hver enkelt elev. En sært udseende pige der sad bagest i klassen rakte ivrigt hånden i vejret imens hun så ned på bunken med kort der lå foran hende. "Ja?" spurgte Ephera glædeligt overrasket. "Jo, prof. Anfe. Er det ikke tarotkort?" spurgte hun ivrigt med et stort smil. "Jo!" svarede Ephera med et endnu størrere smil. "Min mor er clairvoyant. Hun studerer tarotkort." forklarede pigen. Ephera smilede muntert. "Så klarer du sikkert denne lektie med glans!" svarede hun glad. Pigen smilede glad, men stoppede straks da hun så at et par elever sendte hende onde blikke.
"Ja, men det er jo ret åbenlyst at vi skal have om tarotkort." fortsatte Ephera med et varmt smil. "Lektien i denne uge går ud på at skrive ALT hvad i ved om tarotkort. I må godt få hjælp og inspiration fra jeres bøger, men INGEN kopiering! Lektien skal fylde mindst 200 ord. Og forresten skal i også trække et tarotkort, og beskrive i lektien hvilket kort I trak og hvad det betyder. I må også meget gerne beskrive hvorfor i tror at i fik dette kort. Det trækker helt klart op! Jeg forventer som sagt sammenhængende, flotte, detaljerede og seriøse afleveringer med flotte opstillinger. God arbejdslyst, I må begynde!" sagde hun og smilede stort til eleverne før hun begyndte at lege med sine egne tarotkort igen.

// Denne side kan hjælpe, når i skal trække et tarotkort:
http://www.stjerneportalen.dk/tarot/
Og så tryk på 'Træk et Tarotkort'. Spørgsmål sendes til mig på PM (privat besked). //
Tilbage til toppen Go down
 
Lektier til uge 8.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Lektier til uge 8.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Muck :: Klasser :: Spådom-
Gå til: